Så hyggelig at du vil ta en titt innom bloggen min! Jeg setter stor pris på alle kommentarer, så legg gjerne igjen et lite spor etter deg :)

søndag 3. august 2014

Sukkersøtt skjørt

Kappeskjørt rosa 6 år

For en stund siden fikk jeg bestilling på et kappeskjørt, men har glemt å blogge dette. Det skulle gis til ei på 6 år som er veldig jentete, og da måtte det bli litt rosa, og veldig søtt :) Det er fire lag med kapper, hvorav det ene er tyll. Synes det ble prikken over i`en! Skjørtet er sydd etter samme mønster som forrige kappeskjørt, “Shapla Ruffle skirt” fra Tikatuly designs.

Kappeskjørt rosa 6 år nærbilde

3 kommentarer:

  1. Kjempesøtt skjørt! Det der tror jeg jentungen min hadde digga og. Hun elsker sukkersøte, rosa og jentete saker :D Spørs om man må fundere på å sy noe slikt selv :)

    SvarSlett
  2. Nydelig søtt skjørt! Akkurat som jeg liker på søte små jenter. Dattera mi på 5år hadde elsket et slikt skjørt.
    Herlig herlig!!

    SvarSlett
  3. For et søtt skjørt! Passer til ei lita prinsesse:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...