Så hyggelig at du vil ta en titt innom bloggen min! Jeg setter stor pris på alle kommentarer, så legg gjerne igjen et lite spor etter deg :)

onsdag 30. januar 2013

Sparkedress

Endelig har jeg tatt motet til meg og testet ut heldress/sparkedress/sparkedrakt (vet ikke helt hva man kaller slike jeg…) Knotet litt med kilen som gir plass til en liten bleierompe, men ble alt i alt fornøyd.

Sparkedress str 62

Dressen er i str 62, sydd av lys grå jersey med elgehoder og kantet med svart ribb. Det er trykknapper i skrittbuen, slik at det er lett å skifte bleie.

Denne skal gis som barselgave til en kollega.

3 kommentarer:

  1. Den ble fin!!! Tenker kollegaen din blir glad! Har også bestemt meg for å prøve ut nye mønstre. Gøy når man får det til!!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Den ble kjempeherlig!!
    Tipper at kollega blir superglad!!

    Hilsen Lille-T/ITH.

    SvarSlett
  3. Herleg drakt, dette klarte du jo fint!

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...