Så hyggelig at du vil ta en titt innom bloggen min! Jeg setter stor pris på alle kommentarer, så legg gjerne igjen et lite spor etter deg :)

søndag 14. oktober 2012

Lilla knytebukser

Striper og blomster str 74

To knytebukser er ferdigstilt, begge i størrelse 74. Striper er kombinert med lys lilla chenille kantet med lys lilla ribb, mens den andre er lys grå chenille med blomsterlommer og kantet med mørk lilla ribb.

Buksa med striper er sydd på bestilling, mens den andre antakelig blir med på marked i november.  

Lilla er en nydelig farge, men dessverre ikke like enkel å ta bilde av.. Bildene viser ikke helt riktig fargetone på buksene.

3 kommentarer:

  1. Så kule knytebukser. De blir deilige nå som høsten er her og vinteren er like rundt hjørnet :)

    SvarSlett
  2. Så fine bukser, ser skikkelige gode ut. Du lager forresten masse flott! Imponert over at du tilsynelatende klarer å være aktiv både med søm og scrapping.

    SvarSlett
  3. Nydelige bukser og godt fargevalg:) Knytebukser står på lista mi så fort jeg får reparert overlocken min. Fin blogg du har, legger meg til som følger jeg:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...