Så hyggelig at du vil ta en titt innom bloggen min! Jeg setter stor pris på alle kommentarer, så legg gjerne igjen et lite spor etter deg :)

onsdag 25. januar 2012

Kjole med bambi

Bambi kjole

Jeg bestilte noen nydelige jerseystoffer fra Liandlo, kjøpt fra fabelblå. Eldstefrøkna ble oppriktig lei seg da hun fikk se nettsiden og de flotte stoffene, og jeg ikke hadde kjøpt bambistoffet… Så da måtte mor etterbestille, og lage kjole til frøkna :)

Jeg har testet ut mønsteret T-shirtkjole 30003 fra Minikrea, str 122. Lettfattelig og fint mønster som kan varieres. Jeg har valgt å lage med korte ermer slik at den kan brukes om sommeren, men også utenpå ullundertøy nå om vinteren.

Frøkna ble veldig fornøyd, og det er morro!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...