Så hyggelig at du vil ta en titt innom bloggen min! Jeg setter stor pris på alle kommentarer, så legg gjerne igjen et lite spor etter deg :)

torsdag 22. september 2011

Eventyrkjole

Har i dag fått postet en bestillingskjole, og håper at mottaker blir fornøyd :) Bestillingen lød på en lik kjole jeg har sydd tidligere, og hvem kan vel ikke bli glad av å sy i slike herlige stoffer? Og ikke minst, man må jo bli glad av å gå i en eventyrkjole?!

Eventyr str 110

Jeg har brukt grønn chenille på overdelen, herlig eventyrstoff nederst på kjolen, og prikkete stoff på armene – en fin kombinasjon synes jeg!

Alle stoffer fra Stoff og stil.

Kjolen er sydd i str 110, men kan nok passe lenge da den siden kan brukes som tunika.

Signatur

2 kommentarer:

  1. Du lager kjempefine plagg og er imponerende produktiv! Veldig fin blogg, jeg fant veien hit via sykroken. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Tuuuusen takk for superhyggelig kommentar Hege! Setter stor pris på det! Jeg vet nå ikke om jeg er så innmari produktiv, men prøver å få til litt innimellom :)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...