Så hyggelig at du vil ta en titt innom bloggen min! Jeg setter stor pris på alle kommentarer, så legg gjerne igjen et lite spor etter deg :)

lørdag 27. august 2011

Ikke èn, men 20…

 Jenteluer 

 

…luer har det blitt i det siste!  

Da jeg hadde klippet ut og sydd i de guttefargene jeg hadde, så tenkte jeg at jeg like så gjerne kunne klippe noen i jentefarger også.

Her er det luer med trykk i pingviner, monstre, ugler, tenner, feer, stjerner og rødhette. Fant ut at jeg hadde en del mønstret stoff :)

Luene er sydd i jersey og interlock, og er perfekte høst/vår luer.

 

Luene er sydd i to ulike størrelser, og vil passe fint på hodene til prinser og prinsesser fra ca 3 år og 5 år. Gutteluer

 Signatur

2 kommentarer:

  1. Mye fint å se på :-) Legger deg til blogglisten min :-) Og så lurte jeg på, jeg har kjøpt noe interlockstoff (samme som pingvinstoffet ditt) men det kjentes veldig tynt til å kunne bli fine luer...hvordan "stiver" man de opp? Eller fyller man de med noe? Jeg har noe vatt liggende, burde jeg fylle med det? Evt sy luene doble? Setter stor pris på om du gidder å svare på bloggen min så jeg er helt sikker på å få med meg svaret :-) På forhånd tusen takk :-)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...