Så hyggelig at du vil ta en titt innom bloggen min! Jeg setter stor pris på alle kommentarer, så legg gjerne igjen et lite spor etter deg :)

lørdag 18. desember 2010

Fe-kjole

Det har blitt lite sømrelatert aktivitet i det siste… Men i dag fikk jeg endelig mulighet til å sette meg ned foran symaskina, og da ble denne kjolen til.

Fekjole

 

Mangler bare å legge opp ermene, så er kjolen klar til å gis bort til jul.

Kjolen er sydd etter mønster fra Meedom, str 4 år, men skal nok passe fint til en 3-åring også :)

 

Signatur 2

7 kommentarer:

  1. Kjempesøt kjole! Nydelig med applikasjonen på! :)

    SvarSlett
  2. Skjønn kjole! Og tusen takk for kjempe koselig kommentar i bloggen min! :)

    SvarSlett
  3. For en superherlig kjole!! Og så skjønn applikasjon! :D:D
    Kjempekjekk blogg å titte innom :)

    SvarSlett
  4. Så tøff kjole! Syns du har mange kreative og artige applikasjoner :)

    SvarSlett
  5. Kjempefin kjole og supersøt applikasjon! :-)

    SvarSlett
  6. Så fin applikasjon! Kan du lage en litet tutorial på hvordan du gjør det?

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...