Så hyggelig at du vil ta en titt innom bloggen min! Jeg setter stor pris på alle kommentarer, så legg gjerne igjen et lite spor etter deg :)

søndag 3. oktober 2010

“Timmy, hei Timmy!”

 
Timmy


Da har jeg forsøkt meg på amigurumi! Jeg er ingen erfaren hekler, tvert imot… Men da jeg fant oppskriften til Timmy, måtte jeg selvfølgelig gi det en sjans. Og ja… jeg er blittelitt hektet!
Mellomste frøkna digger for tiden “Timmy tid” på tv. Timmy var en selvskreven gave da hun i helgen fylte 4 år. Det er alltid hyggelig å lage noe når mottaker setter pris på det, og mor ble ikke mindre glad da hun ga Timmy-bamsen sin en kos og sa: “jeg elsker Timmy`n min!”
 

Oppskriften er hentet HERFRA

Signatur 2

1 kommentar:

  1. Kjempefin Timmy!! Han er en skikkelig "hit" her i huset også, så kanskje jeg må prøve meg på en sånn...? Takk for inspirasjonen, og takk for besøk og kommentar inne hos meg :))

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...